Доставка и оплата
Інтернет-магазин Silva здійснює доставку до будь-якого населеного пункту України за короткий термін. Дізнатися про умови оплати та доставки ви можете на нашому сайті або за вказаними телефонами.
Все про доставку
Отримати свою посилку ви можете:
- У відділенні Нової пошти.
- Кур'єром Нової пошти на будинок, в офіс, на будь-яку вказану вами адресу.
- Самовивізом у Харкові, метро Ботанічний Сад, 13-18 годин, за попередньою домовленістю.
- Терміни доставки можна дізнатись на сайті Нової Пошти. Як правило, більшість замовлень доставляються за добу. В середньому термін доставки 1-2 дні.
Способи оплати
Здійснити оплату ви можете будь-яким зручним для вас способом:
- Оплата онлайн на сайті. Оплата онлайн.
- Оплата на картку ПриватБанку. Після замовлення з Вами обов'язково зв'яжуться по телефону або у Вайбер і скинуть реквізити для оплати.
- Оплата при отриманні.
- При замовленні понад 1500 гривень – безкоштовна доставка.
Які умови повернення товару?
Шановні Клієнти, згідно із законодавством України, ювелірні вироби належної якості, зазначені у переліку Непродовольчих товарів, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172, не підлягають поверненню та обміну. Проте ми розуміємо всю складність вибору ювелірних виробів в інтернеті. Тому ми йдемо вам назустріч і робимо повернення або обмін ювелірної прикраси належної якості. Для цього Вам необхідно звернутися за телефоном або у вайбер 073-342-80-09 Пн-Пт з 9-00 до 18-00.
Протягом 14 днів із моменту покупки Ви можете повернути товар. Для повернення необхідно заповнити відповідну форму на нашому сайті або зателефонувати за номером 073 342 80 09 (є вайбер). Обов'язковою умовою повернення є збереження товарного вигляду виробу. Повинні бути відсутні сліди носіння та механічні пошкодження. Виріб новий, опломбований. Повернення надсилається замовником на вказану адресу з оплатою доставки за рахунок покупця. Після отримання термін експертизи становить до 7 робочих днів, але зазвичай у рази швидше. Після позитивного рішення гроші повертаються на карту замовника. Якщо замовник купував виріб по акції з безкоштовною доставкою, то ця сума доставки буде віднімається при поверненні коштів.
Як обміняти виріб?
Шановні Клієнти, згідно із законодавством України, ювелірні вироби належної якості, зазначені у переліку Непродовольчих товарів, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172, не підлягають поверненню та обміну. Проте, ми розуміємо всю складність вибору ювелірних виробів в інтернеті. Тому ми йдемо вам назустріч і робимо повернення або обмін ювелірної прикраси належної якості. Для цього Вам необхідно звернутися за телефоном або у вайбер 073-342-80-09 Пн-Пт з 9-00 до 18-00.
Якщо вам не підійшов виріб, довжина, розмір, ви можете зробити обмін протягом 14 днів. Для обміну потрібно зв'язатися в чаті на сайті або за телефоном 073 342 80 09 (є вайбер). Обов'язковою умовою обміну є збереження товарного вигляду виробу. Повинні бути відсутні сліди носіння та механічні пошкодження. Виріб новий, опломбований. Обмін надсилається замовником на вказану адресу з оплатою доставки за рахунок покупця. Після отримання виробу ми надсилаємо Вам інше. Міняти можна на будь-який інший виріб. З доплатою чи навпаки.